CS Ocamp 2009 Hyper-link

四日三夜好快完左,真係唔想出CAMP。好鐘意OCAMP的感覺。第四個OCAMP,在每一個環節,腦海都有三個舊畫面浮現。這個OCAMP很好,籌備、氣氛都很好。

節目部
我是個節目部老鬼EC。首兩天基本上都跟著節目部,原來節目部所負責的比想像中少,感覺當年被pcm欺騙了…對今年的節目部感覺不錯,尤其是部主呀澔,一個人完成了遠超過一個人所應該要做到的事。部員都很尊敬部主,關係融洽,而且看起來大家都很enjoy ocamp。

OC 營主部主
Hyper-link的籌備是非常的好。節目、流程、人手分配等準備充足,很多細節都事先預備好。有些地方,我會覺得,也許另一個選擇會比較合適,但絕少有我認為應做但他們沒有預備的。營主Cheryl aka Mary非常好,很認真和著緊,而且對於麻煩老鬼的發UP瘋,她都會聆聽及有follow up,感覺是將意見告訴她就可以放心。看他們這樣的工作態度,我知道營主、部主的心理壓力非常大。有一個新的想法,假如沒有這般著緊,也許工作沒有這般完備,但是OC們也許都可以盡興於OCAMP,會不會更好?

Triniti+
有心,能幹。在OCAMP工作上的一些衝突,他們表現出的態度是互相理解。我認為莊內的關係比當年的CatSix更好。作為上莊,我很喜歡這班下莊。

問題
CatSix的人在某些時候就會有些奇怪的問題︰到底部主應該做乜唔應該做乜?部員同EC營內有乜分別?輔導部員係營內其實應該搞乜?EC應該點用?到底書院VP係發生緊乜事?OCAMP裡面冇啦啦分書院玩又係發生乜事?

EC
好Q多EC。同埋EC好乖,有D真係做左好多野。其實我真係一個好煩既EC,話去幫手,安排我去SET場又話要睇片中文系唔肯去…

Sharon
很厲害。一入CAMP即刻變身總務部雲姐。出CAMP時雲姐話「唔怪得權權成日都番番黎」。我相信雲姐係OCAMP都搵番一D感覺。

流星權的權權
05ocamp大組長。四年前大組爸,點諗到竟然會有一日,一齊番番去做EC。係個OCAMP度同我一齊話當年、一路LIVE-BLOG OCAMP、畢業以來冤魂不散,CS度有個權權成件事真係好鬼得意。四年後都咁多人一齊dem流星權大組BEAT,我諗佢好開心。

CatSix y05
老餅時間、食宵,三十幾人番。yo~ give ourselves a clap!

如虎添翼
做組爸媽係好大壓力、好驚,你地終於都知道啦WAKAKAKAKA~~~~
說真的,事先沒有特別感覺要回去看組仔女,成個CAMP裡卻多次令我有很強烈的感覺。十個仔女,番去見到七個,七個裡面去輔E有四個,好滿足,so proud of you。第一日我都未有打算搵佢地,佢地已經拉住我同佢地既組仔女介紹我是組”女麻”,真係多謝你地。ERIC夜晚好驚好緊張咁講佢細組既情況,令到我都好擔心佢。細NICK企上架影相,好驚,我差D想去鬧佢「撞鬼你呀企到咁高」。細組互片,你地起身帶片,我看得好開心好興奮。食宵時走過來一齊dem細組BEAT(with動作!!!),仲可以同鬆毛鬆翼BATTLE。你地帶給我很多我事先沒有預期的,感覺很好。
仔女們在閉幕說的話,多少resemble了兩年前我們做組爸媽時的感想。他們的想法有點共通有點類似,難怪gEar說可能如虎添翼對他們,真的有點影響。尚記得細NICK兩年前閉幕,叫所有喜歡自己組爸媽的新生站起來,這個人很喜歡在閉幕整喊人。當時有很多組爸媽硬咽著說很喜歡組仔女,覺得組仔女很叻。我都係咁樣覺得。你們真的令我很感動呢。
食宵時,組爸組媽組瓜組膠組GAP全部到齊,也是很厲害。

Leave a Reply

