踫著我支持的候選人

我一定要記下這段對話

午飯過後,途經灣仔天橋,看到陳淑莊在派政綱,上前攀談。

我︰Hello,我仲未收到你地既政綱喎。

陳︰係呀!我地而家努力緊,好快會有架啦。

我︰我就諗緊我係灣仔會唔會見到你。哎呀係呀,我一定要講比你聽呢…

陳︰請講。

我︰我投過兩次立法會,08年同公投,兩次都係投比你架!

陳︰(握著我手)多謝,多謝支持,今次都要繼續支持…

我︰(我也握著她)我會投你架。你要選到呀。一定要選到呀。

陳︰一定一定!我地終於都相會啦。

我︰加油呀!我同我媽咪既票都會投比你架。

陳︰多謝!幫我多謝埋你媽咪!D單張呢個星期會見到架啦。

一輪加油多謝拜拜後我就離去。

她握著我手我好感動。就咁俘虜左我呢位小小選民既心~

而家打番出黎,原來我說的每一點,她都有回應。好叻。

短短的對話,希望我高興之外,對她都是個鼓勵。

Leave a Reply

