橫蠻無理

某︰立法會要分組點票,所以你都見啦,每一次都係是但一邊反對架。
我︰議員提出就要分組點票,政府提出果D,大多數就得架啦,唔駛分組。
某︰唔係嘛!?冇可能,議案大多數都係政府提出架啦。要分組既,我肯定。
我︰我都肯定…(頂唔順,上網搵基本法)
「政府提出的法案,如獲得出席會議的全體議員的過半數票,即為通過。」
某︰(睇完)咩網黎架你呢個?
我︰basiclaw.gov.hk。基本法附件二: 香港特別行政區立法會的產生辦法和表決程序
某︰立法會好多委員會架喎,你睇清楚未架,呢度講委員會咋話。
我︰冇搞亂啦,呢度係「立法會對法案和議案的表決」…(BTW, 委員會係冇分組)
某︰你理解錯咋,D法律條文未必係咁解架喎。

大教授點會錯,總之就係我錯。錯晒。

Leave a Reply

