上網講野小心D

一個畢業禮如此莊嚴,在於佢存在既意義,接受教育唔單止係學習知識或者裝備自己搵工,最重要係令自己成為一個懂得獨立思考、懂得明辨是非既人。See?班畢業生敢於向當權者表達不滿,佢地就係最佳示範,I am so proud of them!如果呢D就叫讀屎片,咁你係咪想自己班仔女將來只懂阿諛奉承,做個不分是非黑白既擦鞋仔?唔通咁樣就係你心目中既未來社會棟樑? (親子王國幾時先醒覺?| 輔仁網)

我也曾獲家人勸說「上網講野小心D,而家就算僱主請人都會上網搵下。」。我回答說我會控制情緒,不在太激動時謾罵人身攻擊(這一種我也有後悔過),但立場,必依舊清晰。

家人說「小心D就多D機會」。我聽在耳裡,就是︰假若我放棄做自己想做的事,我便可做自己不認同的事。

唔想要既機會要黎做乜?莫名其妙。

 

Leave a Reply

