都係想安安樂樂啫

朋友話我已經變左個好政治既憤青。

到我揀咩?政府不斷有 arbitrary, unreasonable and adverse actions。好似市區重建同東北發展,賠錢比你剷左你屋企,但係舊錢又唔夠你買番間屋住,想人住邊?

屋企人話,好驚尋晚爆門成功,罪責就大,運動又唔知點收科。

東北居民而家係比人剷走佢屋企, 唔得閒理會唔會比人拉。屋企都冇埋,同你死過都好正常啫。

上一代教落,安安定定打份工,儲到個錢,咁就安安樂樂。以前呀媽講過,我細個果時佢想儲D錢,in case 我想去外國讀書都唔會因為經濟問題令我少左個選擇。我地呢一代,香港入大學率只有18%,但無須大學學歷的職位待遇前景堪虞。貧富懸殊。打份工儲到個錢並不容易。我地既下一代,細個就要面對學位問題[1]、國民教育加強版之普教中,都唔知有咩得揀。然後唔知幾時政府剷走你屋企,儲到個錢買左樓,都唔得安樂。

上一代要未來安定,就搵錢儲錢。我地要未來安定,就要對各種不合理發聲。目標都係一樣,都係為左有一日安安樂樂係屋企hea。

 

[1] 學位問題係政府政策問題,容許雙非但冇相應堵加北區學位。零歲BB六年後會六歲是常識吧。

Leave a Reply

